MP1a

...... Skrivet: 2009-08-30 | Klockan: 21:09:50

Knäppt, nu känner jag tröttheten smyga sig på och klockan är knappt 21.00 än? Fast visserligen så kan det vara bra, man ska ju upp tidigt imorgon för att fara iväg till skolan - vilket jag ser en aning fram emot.

Har ju skrivit innan att jag tycker ganska mycket om min klass, även om vi inte känner varandra så bra ännu är det en härlig stämning mellan oss och då KVITTAR DET VILKEN LEKTION DET ÄR. Det spelar ingen roll om det är matte eller svenska det gäller, för alla är lika snälla och söta mot varandra än då. Vilket jag upplevde i min gamla klass att en och annan kundes snäsa till om man frågade efter hjälp.

Fast vi inte känner varandra så hoppar vi på varandra i korridorerna och kramar allt och alla. Viskar under lektionerna och tipsar varandra om hur man kan göra på det där mattetalet till exempel.

MP1a är verkligen den bästa klass jag någonsin har gått i. Så det är kanske inte så konstigt att jag ser fram emot morgon dagen då jag får träffa dessa härliga människor igen?


Här har vi samhällskunskap. Från vänster ser vi: Halva Sofie, Sammi, Cajjo och ytterst lite av Emmi bakom henne.


Engelska! Från vänster: Jack, Sofie, Cajjo vid tavlan, Susanna och Rebeckas hand i hörnet


Kommentarer
Skrivet av: hanna

sv: tack tack!:D Nej min kompis har gjort den åt mig ;)

...Skrivet: 2009-08-30 | Klockan: 21:30:06
URL: http://haannaash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback