MOT ICA-SKOGEN!

...... Skrivet: 2009-08-09 | Klockan: 07:30:22

Snart så ska jag be ge mig mot jobb och tjäna ihop lite pengar. Trots att jag snart ska gå så har jag inte fått i mig någon frukost ännu, vilket kanske är mindre bra.
Äter man inte så blir man ganska otrevlig i kassan ganska snart (källa: Min mor) så det är väl bäst för mig egen och omgivningens skull att jag äter något.

På morgonen så har jag ganska lätt att glömma saker, eftersom att jag fortfarande halvsover en stund innan jag vaknar på riktigt. Idag hade jag glömt p-pillerna. Nej, jag hade inte glömt att ta ett, utan glömt att jag inte skulle ha ett. Jag går runt och tittar och letar i väskan och på alla andra ställen jag kunde komma på. Jag har väl inte glömt dem på vasken i badrummet? Nej, där var dom inte. Har jag glömt dem hos Erik då? Skit det har jag säkert gjort!


Det tog mig en tio minuter att komma på att jag faktiskt tog det sista pillert hemma hos Erik - och att det var söndag idag. Alltså att jag inte ska ta något piller förrän på nästa söndag. Det var cirka 20 minuter bort slösade på att leta efter något som jag ändå inte skulle ha.

Nu får vi bara hoppas att jag kommer ihåg PLU koderna i kassan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback