Jag ska gottgöra er!

...... Skrivet: 2009-08-27 | Klockan: 20:21:26

Anledningen att min lilla blogg har blivit tråkig är att skolan kommer i första hand. Alltså blir det inte så mycket tid till att sitta här och skriva. Dessutom så har jag inte internet på min dator vilket gör att jag inte kan blogga därifrån.

Det konstiga är att mitt läsar antal inte har minskat, det har snare ökat och hållit sig uppe!
Så hur ska jag kunna gottgöra er? Vad vill ni läsa om? Kommentara detta inlägg så ska jag försöka skriva ihop något.
Ni kan även skriva om ni saknar något här, bilder, tips, tävlingar osv.

 Kommentera, så fixar jag!


Såhär känns det när jag kommer hem efter skolan, hjärnan har sprängts bort av all information.
= hjärnan funkar inte och inte bloggfunktionen sprängdes med den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback