Going in to the city

...... Skrivet: 2009-08-13 | Klockan: 14:02:23
Sorry about tidigare inlägg.

Vaknat på fel sida och var allmänt less på min omgivning. Nu är det dock lite bättre. Ska strax gå till tåget för att åka in till staden för att träffa Matilda som jag inte har sett sedan min födelsedag (?!) - ajdå.
Vi ska vandra runt lite på stadens gator, ta massa bilder (mitt krav) och kanske ta en fika någonstans.
Trevligt trevligt - synd bara att det kommer små skurar med regn då och då.


Lägger in en bild på oss från Fredriksdal. Så kul vi hade den dagen. Så många som jag saknar! När ni ser detta, hör av er! Ni är saknade!!

Från vänster; André, Jag, Erik, Alice och Matilda. Bild; Matildas kamera med självutlösare.

Klart att vi skulle fotas med en paprika, vad annars?


Kommentarer
Skrivet av: spiderchick

sv. haha men gud vilken hemsk kund du haft!

Man träffar många nötter när man jobbar i butik...

...Skrivet: 2009-08-13 | Klockan: 15:19:29
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Skrivet av: Ellen

Varför finns det en gigantisk paprika?!

...Skrivet: 2009-08-13 | Klockan: 16:38:06
URL: http://rainoverme.blogg.se/
Skrivet av: Matilda

paprikan = cool

vi = coola

...Skrivet: 2009-08-13 | Klockan: 19:28:07
Skrivet av: törnkvist.

Nu såg jag de! Även du ska få dina bilder någon dag! förlåt för jag inte skickat dom tidigare.

du är också saknad <3

...Skrivet: 2009-08-14 | Klockan: 12:49:29
Skrivet av: Alice

Javisst ja, den där paprikan X3 - du e saknad too, Jonna!

...Skrivet: 2009-08-15 | Klockan: 10:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback