En mini hiss och en mini diss

...... Skrivet: 2009-08-12 | Klockan: 20:36:09
Nu har även jag falligt för det. Här kommer en hiss och en diss.



Människor utan egen åsikt. Sådana människor som måste ha en annan som bestämmer åt dem, säger hur de ska tycka och tänka. Sådana människor är de mest tråkiga att umgås med, eftersom att de alltid litar på att du ska säga år honom/henne vad ni ska göra.
"Vad vill du göra?"
"Jag vet inte, vad vill du göra?"
"Kan inte du bestämma något? Jag gör det du vill göra"
Sådana människor tål jag inte! Viljelösa själar, usch.





Människor som vågar vara sig själva. Dom som står upp för sin egen åsikt och inte tvekar för att säga att enligt dom är grönt hår snyggt! (Exempel då) Människor som vågar vara lite annorlunda och ta på sig en grisrosa tröja utan att bry sig det minsta om vad folk viskar bakom ryggen på dem. Sådana människor gillas starkt!
Så färga håret grönt vetja! Om ni vill det då.

Kommentarer
Skrivet av: Linnea

Jag hissar ditt hiss och diss :)

Och jag dissar att jag är så seg för tillfället.

...Skrivet: 2009-08-12 | Klockan: 23:46:22
URL: http://klingkan.blogg.se/
Skrivet av: Matilda

haha grisrosa :P

...Skrivet: 2009-08-13 | Klockan: 10:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback