En kväll på stan

...... Skrivet: 2009-08-22 | Klockan: 21:02:04
Nu är man hemma ffrån stadens gator där man mest har flummat rundor.
Har en sådan skön känsla i magen som man får när man träffar någon som man har saknat och inte sett  på ett tag. Matilda träffade jag ju för inte så längsen, men Linnea och André, det var nog i början av sommarlovet som jag träffade dem sist. Usch vad länge det låter!

I alla fall var vi inte sådär jättesugna på att fika när vi precis kom ner där, utan gick rundor lite och väntade på att Linnea skulle komma. Satte oss på en bänk på bruksgatan och snackade lite när en musikalmänniska gick förbi! Fast han inte gick mer än en meter ifrån oss så hörde han inte när vi skrek på honom. Så jag mer eller mindre hoppade på honom och sedan pratade vi med honom en stund. Då kom Linnea susandes på sin cykel och ropade "gissa vem jag har träffat!" det besvarade jag med samma fråga och pekade på Axel (musikalmänniskan). Prat prat prat.

Sedan fikade vi på Mezo. Mätta och belåtna gick vi där ifrån mot konsert huset, där vi på vägen stannade och kastade mynt i en önskebrunn, och lekte med en vattenshow. Filmade detta, men vet inte hur jag ska få upp det här.

Sedan lekte vi lite till utanför konsert huset innan Matilda skulle hem. Där efter gick jag, André och Linnea och satte oss på en bänk på bruksgatan och pratade om livet. Dessutom sjöng vi lite också.

Det var nog den mest roliga kväll jag har haft på ett tag, tack så mycket ♥
(ska försöka lägga upp bilder, men det vill inte funka)

Kommentarer
Skrivet av: Linnea

ÅH! asså jag har saknat dig och André så sjukt mycket, men jag förstod ännu mer hur mycket jag saknat er när vi träffades idag.

Ni är underbara (matilda också)

Eseterna for ever <3<3<3

...Skrivet: 2009-08-22 | Klockan: 21:44:01
URL: http://klingkan.blogg.se/
Skrivet av: André

:)

<3

...Skrivet: 2009-08-22 | Klockan: 22:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback