Dancing Queen

...... Skrivet: 2009-08-30 | Klockan: 07:44:41

Man kan fortfarande inte gå in och kolla sin statestik, vad är problemet?! Är det fler som upplever detta eller är det bara min dator som total vägrar? SUCK!

Idag händer det inte så mycket mer än att jag ska träffa två stycken från Five Jive och vi ska träna några gamla korografier som vi ska visa upp på söndag (6 september) på Ramlösa dagen. Hur detta kommer gå vet jag inte, eftersom vi ska dansa utomhus(!), vilket är något som vi aldrig har gjort innan, de flesta danserna innehåller någon form av att slänga sig på golvet (inte skönt på asfallt) osv. 

Men detta ska säkert gå bra, vi är kreativa tjejer så vi kommer säkert på lösningar. 

Min egen dans är jag däremot orolig för. Eftersom att jag har lyckats glömma stora delar av den och så kan jag inte göra mitt snygga intro heller (gör mer eller mindre ett utfall mot golvet). Detta känns inte något vidare. Men jag ska göra om den och det är inom någon dags framtid. 

Sådeså!

 

 


Kommentarer
Skrivet av: AndréT

Det kommer gå bra! :)

Jag kommer vara i ramlösa som moraliskt stöd också. Vi ses då! Kärlek till dig <3

...Skrivet: 2009-08-30 | Klockan: 18:13:59
Skrivet av: Frida

var i Ramlösa? :)

...Skrivet: 2009-08-30 | Klockan: 19:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback