Dagens

...... Skrivet: 2009-08-18 | Klockan: 11:27:31
På dagens schema  står det FÄRGA HÅRET och FIXA NAGLARNA med stora bokstäver.
I mindre utsträkning så - bli snygg. Dessutom ska jag fortsätta att rensa ut allt skräp ur mitt rum. Det är sanslöst hur mycket skit man har lyckats samla på sig genom åren.

Gamla skolpapper, skrivhäften, kollegeblock, kvitton och tåg biljetter är lite av det som har samlats i lådor. Sådant som man har tänkt slänga men har ändå tryckt ner i lådor och andra skrymslen. Men nu ska det bort och rummet ska städas till perfektion. Om jag orkar ta tag i det - så att säga.
Jag ska göra det så snart jag har vaknat ordentligt. Om någon timme då. Om jag inte gör det, så får ni skicka en massa gnälliga kommentarer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback