Dagarna innan skolan

...... Skrivet: 2009-08-15 | Klockan: 20:42:41
Skolstarten känns så nära, men ändå tillräckligt långt bort för att man ska hinna njuta lite till av sommarlovets sista dagar. Frågan är ju vad man ska göra under dessa sista dagarna.

Söndag;
Skulle egentligen leka med min Erik då, men det blev dock avbokat. Träffas någon?

Måndag; Ännu en sysslolös dag.

Tisdag; 13.00 har man en tid hos en nagelbyggare. Nya fina naglar, härligt!

Onsdag; Jag är smått nervös över morgondagen, annars så händer det inte mycket.

Torsdag; Skolstart! Samling i aulan 12.00

Fredag; Antar att det blir någon "lär-känna-dag" på skolan

Lördag; händer det något alls här, eller?

Hmm.. Ganska många dagar som gapar tomma och jag känner verkligen inte för att spändera dem med att titta i taket. Någon som har något tips vad som händer nu kommande vecka, eller någon som rent ut av vill träffa mig?

Kommentarer
Skrivet av: MecKii

Vi börjar skolan imorn!

Fan vad skönt med sommarlov i 3 dagar till! så härligt!

Var på infomöte idag! Så kuuul :D



Ha det på filborna!

...Skrivet: 2009-08-16 | Klockan: 22:38:12
URL: http://meckii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback