Chelinka is back

...... Skrivet: 2009-08-06 | Klockan: 11:18:31
Nu är jag hemma igen! Var hemma runt 01.00 och var glad över att vara hemma.
Borta bra men hemma bäst. Tyvärr så kommer jag ej kunna lägga in några bilder på ett tag. Inte ifrån resan i alla fall. Det är nämligen så att jag lånade ut min kamera till Eriks bror (han hade glömt den han hade med sig på Mas.). Hade ett extra minneskort med mig och bytade och hade mig.

Nu, väl hemma, så passar inte minneskortet i uttaget i datorn! Drattans vilken otur! Så nu får jag helt enkelt vänta snällt på att Daniel kommer hem.

För att det ska bli lättare att hitta inläggen om min resa, så gör vi en ny kategori "Spanien 2oo9". Bra va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback