Chelinka genom högstadietiderna

...... Skrivet: 2009-08-08 | Klockan: 19:41:01

Ja, såhär har jag sett ut genom tiderna. Hittade tyvärr ingen bild där jag hade svart hår.

Bild 1: Här har jag min naturliga hårfärg. Hade gjort några slingor, men inget mer. Trivdes ganska bra i mitt långa, överdrivet tjocka hår, men var trött på det och ville ha förändring.

Bild 1,5: Ja, här har vi ingen bild. Men tröttheten på mitt hår blev ganska stor och jag färgade det svart som natten.

Bild 2: Hade tyvärr inte denna i färg. Här håller håret på att återhämta sig från det svarta och har en liten lustig blandning av färger, dels för att jag försökte färga av det (=göra det ljusare)

Bild 3: Ja, nästan samma som bild 2. Mer slingor denna gången.

Bild 4: Här är jag brutalt blond och håret har klippts kort i en liknande bob-frisyr. Hade detta i en ganska kort tid, orkade inte höra alla kommentarer att mitt hår var gul osv. Inte för att det var gult, men började vantrivas.



Och nu så ser jag ut såhär. Håret är ganska ljust fortfarande, men har ändå lite av min egen färg i mixad. Det långa svallet är sedan länge saknat, så nu sparas det. Tankarna flyger dessutom iväg till en mer "chokladbrun" färg och är lite sugen på den toningen som står där nere, eller eventuellt lite mer rött?

Vad tycker ni som läser? Ska jag bli en "mörk skönhet" eller en "rödhårig babyface" ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback