Bör vara tacksam

...... Skrivet: 2009-08-07 | Klockan: 11:41:44

Då har man nyss fått reda på att man ska jobba imorgon - fast jag har semester till på måndag!
JAG VILL INTE! Jag vet att jag är gnällig och bör vara tacksam att jag är en av de få unga som faktiskt har ett sommarjobb, som jag även kanske kan få jobba helger och kvällar på när skolan har börjat igen. Det är inte heller många tonåringar som kan skryta med att dom har dragit in drygt 10 000 under lovet. Men nu är jag lat, jag orkar inte jobba och orkar inte vara trevlig.

Så nu kommer jag att vara otrevlig ett litet tag (det går över, jag lovar) och sen kanske jag kommer tillbaka och skriver lite mer.



Update: Jag ska tydligen inte jobba ändå. Kanske eventuellt en stund på söndag om ens det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback