Nemi + ångest

...... Skrivet: 2009-04-29 | Klockan: 19:23:54

För er som inte ser vad det står!
" Åh, jag längtar till sommaren, Cyan! Då kan vi bara slappa!"

Det är nu jag har fattat. Snart går jag inte i grundskolan längre! Det är nu som jag har fattat att det inte varar för evigt. Först nu har jag fattat att jag måste LÄMNA FRÖKEN DROR, FÖR ATT GÅ PÅ NÅGON SKOLA UTAN HENNE!
Det går jag inte med på! Hon är den bästa lärare som jag någonsin har haft och nu måste jag bara åka efter 3 fjutt år?! No thanks! Jag stannar gärna!

Dessutom kommer man ju att sakna många elever. Det är nu man inser att tiden är knapp och det finns snart inte så mycket kvar så som man skulle vilja. Fröken Dror är återigen den bästa lärare jag har haft( det tåls att upprepas ), hon har fått mig att öppna mig på så många sätt och även varit ett bra stöd i svåra tider.
Det är inte en sån som man vill lämna och vandra vidare!

Jag kommer och bo på eberg på deltid!

Kommentarer
Skrivet av: Linnea

OMG, shit vad de känns konstigt tänk att de är mer än tre år sedan vi bestämmde att vi skulle byta till elineberg, tänk att vi har gått i samma klass i 9 år, och tänk att vi slutar elineberg och inte kommer ha fame och musikal nästa år...(ska vi få ig i allt och gå om högstadiet? :O skojar)

de känns overkligt. Och btw känner mig förresten extremt träffad av nemi xD

...Skrivet: 2009-04-29 | Klockan: 22:16:25
URL: http://strawberrypiesforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback