Mer spex

...... Skrivet: 2009-04-17 | Klockan: 20:46:14
Remember this? Ja, idag har vi pratat mer spexfoto.
Idag var det jag, Matilda, Alice och Sanna som deltog i samtalet - och sen lite André på slutet.

Sanna: Jag vet vad jag vill vara på spexfotot!

Vi andra: Jaså, vadå?

Sanna: Jag vill ha en sån tvångströja!

Jag: Men, man har väl vanliga lektioner den dagen?

De andra: Jo..

Jag: Hur ska du kunna skriva?

Matilda: Du får ha såna hål!

Och sedan fortsatte vi så ett tag. Till slut kom vi fram till att Sanna skulle ha en tvångströja, en råtta på huvudet och en hanibal lektor (stavning?) mask. Jag och Matilda skulle vara de madraserade väggarna och Alice skulle vara sköterska/polis. Sen kom André oskyligt vandrande till vår lilla grupp och genast bestämdes det att han skulle vara säckakärran som vi skulle köra Sanna på.
Men det ville inte han, han ville vara sköterskan.

Sen skulle jag helt plötsligt vara André på spexfotot. Tufft

Matilda tillägger att Sanna kallade det Fnattfoto först.

Kommentarer
Skrivet av: Matilda

jag vet fortfarande inte vad en säckakärra är :P

...Skrivet: 2009-04-17 | Klockan: 20:51:01
Skrivet av: Matilda

kollar upp säckakärra jahaaa sån!! varför skulle vi köra sanna på en sån? xD haha vem kom på det?

...Skrivet: 2009-04-17 | Klockan: 20:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback