Frukost

...... Skrivet: 2010-07-30 | Klockan: 10:30:38

Det riktigt ösregnar utanför fönstret. Motivationen till att dansa utomhus sjönk från 248 till 0 på två milisekunder. Speciellt då en del av dansen utspelar sig på golvet/marken. Spännande.
Det är bara bita ihop och göra det till det bästa!

 

Jag har ett litet tips till er, likt som mig också har svårt att äta på morgonen och allt känns äckligt. Den här müslin från Start innehåller jordnötter, hasselnötter, chokladbitar och vanilj. Passar jättebra ihop med både mjölk och filmjölk och är sött och gott! När allt annat på frukostbordet känns avstötande så har jag numera alltid sträckt mig efter den här müslin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback