Argh

...... Skrivet: 2009-10-04 | Klockan: 19:37:13
Jag var faktiskt på bra humör när jag kom till jobb idag.

Det försvann ju rätt fort.

Där finns nämligen ett gäng (hobby-blattar som så många av er skulle så fint uttryckt) som underhåller sig med att snatta. Idag hade de då oturen att jag satt i kassan när de skulle ut igen.

De fick en ganska regäl utskällning från min sida, vilket påverkade dem lite. Det måste det ha gjort eftersom att de sedan kände sig tvungna att stå utanför och ropa deverse könsord in till mig, för att det skulle kännas bra igen.
Snattare = Människor utan självkänsla och respekt. Antagligen barn som känner att de får för lite uppmärksamhet eller/och har hamnat i fel kretsar. Idioter.

Kommer de in när jag sitter där igen, så vet jag inte vad jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback