Segern är min!

...... Skrivet: 2009-05-21 | Klockan: 21:52:15


Woho! Idag vann jag kampen mot datorn! Nu går det att ladda upp bilder! Det behövdes endast några små oskyldiga hot och en massa smicker innan den lilla rutan hittade sitt innehåll. Kanske ska man göra så mot mitt msn konto också?

Bilden tog jag för en liten stund sen, det är precis utanför mitt hus. Det duggar lite (regnar alltså) så det var lite klurigt att få en så bra bild som jag ville ha, även om denna kom nära så är jag inte helt nöjd. Den är lite för korning, men det blev alla de andra bilderna också.

Var förresten ute och gick med Karolina för en stund sen. Var lite kul att träffa henne igen, var längesen sist (februari?) så det var kul att prata igen. Hon är lite av en barndomsvän och vi träffades första gången på dagis om jag inte minns fel, och har haft kontakten sedan dess.

Har ni någon kompis sedan forever?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback