Today

...... Skrivet: 2009-03-31 | Klockan: 18:03:42
Nu är jag hemma igen. Ännu en dag avklarad.

Denna dagen inleds med försvunna färger. Jag och Matilda skulle måla den "rika" dörren en gång till, samt lägga till skuggor och annat för att få det att se realistiskt ut. Men när vi väl kom in i klassrummet med vår egen byggkonstruktion (bestående av 2 bord) för att hålla dörren upprätt, så kunde vi inte hitta färgen. Hinken som fungerade som en förvaringsplats för penslar och andra grejer som krävs vid måleri och denna hade vi lämpligt nog satt bakom dörren för att skydda från insyn.
Men denna var dock borta, vilket ledde till att inget måleri fick äga rum idag.

Första lektionen, svenska, blev istället en trevlig ut-och-gå-lektion. Efter det så skulle jag, älsklingen och Max åka på studiebesök för vårt NO-arbete. Detta var mycket mycket trevligt.

Sen hann man precis tillbaka för att iakta de sista 20minuterna av idrotten. Jippie

Efter det var det fame! Denna lektion inleddes med ett besök i syslöjden. Förstår inte varför jag inte kan inse att jag inte kan sy.
Efter att man sytt klart så var det lite lite dans.

SLUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback