Kass musikal uppdatering

...... Skrivet: 2009-03-12 | Klockan: 17:20:53
Hehe, jag är lite kass på att skriva om musikalen, är jag inte det? Det var ju rep igår.
Ja,ja. Vi började med att några satt i musiksalen med orkestern och sjöng och hade sig (vet inte riktigt vad dom gjorde där men men) och några, bla jag, var och målade dekor. Någon liten bild kanske kommer sedan, man vet aldrig. Efter en halvtimme där så var det meningen att vi skulle upp och repa lite i aulan.
Problemet var endast att alla vägrade släppa in oss! Det var meningen att vi skulle in och börja repa, men med detta problemet blev det ju faktiskt omöjligt.

Men nog om det nu. Till slut så kom vi in och var redo att börja köra! Vi började med scen nr 8, den där tvillingarna träffas för första gången. Därefter så skulle vi köra min slag scen (den där jag klipper till André) och då precis efter att André har kallat mig fitta (meningen att jag ska slå till honom då) så började alla skratta inne bakom scen. NEJ tänkte jag som var jätteberädd på att slå och skrika. När de senare hade lugnat sig en aning så kunde vi fortsätta.

Vilken smäll jag fick till och som jag skrek! Man kunde knappt märka att jag läste innan till! (även om jag höll manuset i handen framför mig)

Yay. Superwoman på G

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback