På morgonkvisten

...... Skrivet: 2009-03-04 | Klockan: 08:38:25
Woho! Något otroligt hände precis (eller ja.. idag). Jag fick sovmorgon! Visserligen bara en timme, men den utnjytjades väl. Mycket väl... 

Nu har man suttit duktigt och lydigt med sina små spanska gloser och pluggat. El och la bytar ofta plats när jag skriver och när jag säger dem högt. Så det kommer väl gå åt skogen. Men annars är det bara 2st som jag blandar ihop.  
Känner mig lite lite duktigt faktiskt ;)
Nu ska man borsta tänderna och fuska lite på ett spel. Byebye

Kommentarer
Skrivet av: Sofie

Alltid lika skönt med sovmorgon :)

...Skrivet: 2009-03-04 | Klockan: 17:38:42
URL: http://sofieli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback