Olaglig och ohyfsad

...... Skrivet: 2009-03-21 | Klockan: 06:30:36
Hehe, här sitter jag olagligt tidigt och ohyfsat pigg. Idag hinner det inte bli så mycket bloggande. Jag ska nu vid 8.30 sitta och "träna" kan man kalla det i kassan. Om jag inte tycker att det är så farligt så ska jag antagligen sommar jobba där.
Efter det så blir det nog ut på väla. I måndags var jag där med älsklingen och hans mamma och då köpte jag en tröja där som jag blev jättekär i. Så nu ska jag se om jag kan hitta en i svart (den jag köpte var vit) och ska även se om jag hittar något annat kul.

Därefter ska jag gå på Spring Awakening med älsklingen och hans kompisar. Så där av så kommer det bli lite mindre bloggande. Kanske även blir det imorgon också, ska nog sova hos älsklingen sen också.
Men det dör ni inte av va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback