Ojdå

...... Skrivet: 2009-03-08 | Klockan: 17:10:39
Hehe, snacka om dålig uppdatering! Men till mitt försvar har jag faktiskt inte varit hemma utan har varit hemma hos älsklingen. Skönt.. Kändes som jag faktiskt hade sovit (vilket det inte har kännts som de senaste) vilket var så oerhört skönt även om man vaknade med världens värk i ryggen!

Idag så har man varit och sprungit på väla med älsklingen och hans familj. Usch, Väla...  Människor som trängs överallt. Som näst intill slår sig fram, Grym klaostrofobi. Gaah folk överallt! Tycker inte om större köpcentren av just den anledningen. Tycker inte om att gå på stan med mycket folk heller men det är inte lika farligt.

Funderar på om jag ska gå ut och ta kameran med mig. Det är så härligt väder ute. Solen står lågt på himlen och det glänser av små vattendroppar i träd och buskar. Åh... Synd bara att jag inte orkar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback