Ledighet

...... Skrivet: 2009-03-15 | Klockan: 18:59:59
Imorgon så är jag leeddiig. Skönt om något. Men vad ska då denna dag spänderas på, undrar ni. Städning och pluggning. Usch och fy.
Men att plugga kommer inte vara någon svårt. Vi har gått igenom alla "frågorna" med klassen och de flesta är faktiskt löjligt lätta t.ex. varför ärver man gener i dubbel upplaga? Du har väl två föräldrar hallå?
Så det kommer nog gå ganska smärtfritt. Det är nog städningen som kommer bli jobbigt. Tycker inte om att städa och blir lika förvånad varje gång jag kommer in på mitt rum och ser att golvet är ersatt med högar av kläder. Vart kommer dem ifrån? Den tröjan har jag aldrig sett innan. Hmm?

Men en posetiv sak är att jag slipper idrotten imorgon. Och på tisdag (för jag ska måla dekor då! Yay!).  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback