Jag tvingar ingen

...... Skrivet: 2009-03-12 | Klockan: 17:35:30
Har folk inget annat att göra än att gnälla? Nu har någon varit inne på min bdb och skrivit att jag kan väl sluta att göra ramar runt mina bilder, för att det är tjatigt.

Ehh... För det första så tvingar jag ingen att kolla på mina bilder eller något liknande. Det är du själv som väljer om du vill läsa min blogg eller gå in på min bilddagbok. Du letade upp mig och inte tvärtom. Så varför då gnälla på mina bilder? Om du nu inte gillar var jag gör så kolla inte då?!

Helt otroligt att man ska få höra sådant. Istället för att folk använder sitt förnuft och gör något bättre med sin tid än att sitta och faktiskt leta efter anledningar i enbart för att få gnälla.

Kommentarer
Skrivet av: Matilda

Det är sådana personer som kallas Inge-Liv -_- hah oj Det blev både tjej och killnamn i ett

...Skrivet: 2009-03-13 | Klockan: 07:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback