Gnäll

...... Skrivet: 2009-03-24 | Klockan: 18:02:24
Varning! Nedanstående inlägg innehåller mycket gnäll!

Idag har det verkligen inte varit min dag. Det började med något så simpelt som att mitt abonemang blivit avstängt imorse. Kul, mitt liv finns i den telefonen. Får seperationsångest om jag inte kan skicka sms till älsklingen var 5sekund. Suck och stön. Masar mig hela vägen till tåget och då slår det mig att jag har varit uppe sedan 1 inatt. Anledning okänd, men det kan ha varit så att jag helt enket inte kunde somna.

Kommer till skolan (vilket aldrig är kul) och undrar hur många år det är till helgen. Då kommer värsta mensvärken smygande som har varit så trevlig och stannat hela dagen. På lektionerna har jag blivit irriterad som "/#(>%¤) och tyckt att alla uppgifter varit totalt meningslösa, men dock har jag suttit där snällt och duktigt och gjort dem efter bästa förmåga.

Imorgon berövas man "sovmorgonen" eftersom ett nationellt prov i engelska väntar på en klockan åtta på morgonen. Efter det så kommer man antagligen knappt få lunch och sedan pang bom kommer två andra lektioner hak i häl. Spanska lektionen ser jag ingen som helst nytta i. Det nationella provet i spanska denna fredagen kommer man köra på ändå.  Därefter så är det musikal rep och jag orkar helt enkelt inte alls.

Någon som vill byta liv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback