Glömt musikalrep

...... Skrivet: 2009-03-09 | Klockan: 17:45:44
Kom precis på att jag inte har skrivit något om det mini mini repet vi hade! (Ni vet då, innan jag började kasta böcker omkring mig).

Det var jag, Alice, André och Axel som skulle repa lite. Vi skulle köra 2st scener som kom efter varandra som smälter ihop kan man säga. Så vi behövde repa dem tillsammans för att de skulle få ett bra flyt. Den scenen jag var med i är jag inte så glad över att behöva göra. Jag ska nämligen ge André en örfil.
Jag är inte den som gillar att slå folk (om de inte förtjänar det förstås) och det kändes grymt hemsk att nu vara tvingad att göra det!

Självklart vågade jag inte slå hårt, men André (och Axel för den delen) uppmuntrade mig att slå lite hårdare så att det skulle "höras". Sen skulle jag även skälla ut honom och min hals dog efter att ha skrikit åt honom sådär 15 gånger.


Tyck inte att jag är elak nu. Jag gjorde det inte frivilligt och dessutom kallade han mig för fitta

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

hahaha.. den scenen är lite läskig.. :P men jag tror(vet) att vi fixar den skitbra! :)

...Skrivet: 2009-03-09 | Klockan: 18:09:43
Skrivet av: matilda

haha "jag tycker inte om att slå folk" Vem var det som kastade böcker på folk?? XD

...Skrivet: 2009-03-09 | Klockan: 18:12:16
Skrivet av: Sofia

Haha:) Haft en bra dag?;)

...Skrivet: 2009-03-09 | Klockan: 21:04:02
URL: http://sackra.blogg.se/
Skrivet av: meckii

HAHAHAHA så jävla bra det blev när vi såg det i onsdas! :D hhahaa x'D

...Skrivet: 2009-03-12 | Klockan: 21:08:58
URL: http://blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback