Don't mess with Chelinka and the BOOKs!

...... Skrivet: 2009-03-05 | Klockan: 17:38:11
Efter ett litet litet liteet (så litet så man knappast kan se) musikalrep idag så smög jag tillbaka till halvklass lektionen som idag var svenska och gick ut på att läsa (Yay! Eller?)
Efter en stund gick vår handledare ut och klart att det blir livat då. Fötter upp på borden och mobiler i högsta hugg. När vår handledare fortfarande inte kommit tillbaks efter så där 10minuter så började jag tröttna på en kille som sitter och gör något högt och enformigt ljud.

Flera gånger bad man honom att han skulle vara tyst, tror ni att han gjorde det då?  Neeeeeej
"Fortsätter han så slänger jag min bok på honom, får jag det?"  säger jag till Matilda som sitter bredvid mig. Hon ger mig sin välsingnelse och jag tar min tjockis (inte jättetjock, sådär lagom på 200 sidor något sådär) och kastar på den här killen då som sitter 1,5meter framför mig. Träffade på axlen (hade varit roligare om jag träffade honom i huvudet). Är fortfarande lite irriterad så jag passar på att skrika av mig när jag går fram för att hämta min bok.

Efter det så var han ganska tyst... Jag kanske ska kasta böcker oftare?

Kommentarer
Skrivet av: André (Eddie) Törn...

ett litet men smärtfyllt musikalrep! :P haha nä jag skoja! :D jag tyckte faktiskt vi lyckades ganska bra med den scenen! :)

...Skrivet: 2009-03-05 | Klockan: 22:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback