Chelinkais

...... Skrivet: 2009-03-01 | Klockan: 16:25:10
Hehe, har spenderat natten hos älsklingen och där av den dåliga upptaderingen.
Har precis varit inne och kollat runt lite på Karolinas blogg (hon finns länkad lite längre ner på sidan, gå gärna in och titta) där hon ganska nyligen har lagt ut 2 bilder från flygresan upp till Norrland och ett och annat litet inlägg. Min första tanke är "Herregud! Människan har återupptäkt sin blogg!" (det har stått ganska stilla där under en tid). Sedan när jag ser att hon skriver om kylan där, långt, långt uppe så är det nästan så att jag ångrar att jag gick in och kollade.

Norrlands kylan bara smyger ur skärmen och smäller till mig i ansiktet. Gåshuden uppenbara sig på armar och ben. Precis innan denna kyla har hunnit att förvandla mig till en levande isglass (hmm... Undra vilken smak jag skulle bli då? Chelinkais låter inte så dumt) så flyger jag upp ur stolen och springer rakt in på mitt rum och med ett desperat försök drar på mig så mycket kläder det bara går för att stänga denna hemska kyla ute.
Så här sitter man nu, med 40 tjockiströjor och 40 tjockisbyxor och skakar. Otroligt så påverkad man kan bli av det man läser.


Kommentarer
Skrivet av: Emma

HAHA, du uttrycker det ungefär som om jag bor på Nordpolen: O_O

...Skrivet: 2009-03-01 | Klockan: 16:41:46
URL: http://idjut.blogg.se/
Skrivet av: Emma

sv: Mja.. vi har ju isbjörnar & pingviner runt husknuten också. xd

...Skrivet: 2009-03-01 | Klockan: 16:47:12
URL: http://idjut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback