Dansproblem

...... Skrivet: 2009-07-08 | Klockan: 16:17:07
Vart tog dansen vägen?

Jag har inte dansat sedan... balen tror jag? Förstår inte vad som hänt. Ett tag dansade jag nästan varje dag i veckan och nu inget alls. Är stelare än vad jag någonsin har varit och det känns som jag har förlorat lite av vem jag är.
Sång och dans har alltid och är en stor del av mig. Och det känns som om den har försvunnit en aning in i bakgrunden.

Dansskolan jag gick på innan där gick utvecklingen långsamt och koregrafierna var supertråkiga. Fröken Dror fick dansen att bli rolig igen, men vad ska jag göra nu när jag inte längre går i grundskolan? 
Kommer bli svårt att hitta en annan dansskola som jag kommer trivas på. Speciellt efter som att här är så få i stan! Dessutom så är kurserna dyra och hur dyrt blir det inte då om man senare ska pendla till något annat ställe för att dansa?

Förslag på vad man kan göra?

 

Kommentarer
Skrivet av: Linnea

Jag har exakt samma problem, men jag funderar på att börja dansa jazzbalett om jag hittar någon bra dansskola

...Skrivet: 2009-07-08 | Klockan: 18:25:48
Skrivet av: MecKii

Dissa filborna och söka igen till Lund (A) <33

...Skrivet: 2009-07-08 | Klockan: 19:01:42
URL: http://meckii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback