Dagens samtalsämne

...... Skrivet: 2009-04-23 | Klockan: 17:34:48
I korridoren kan man ha många trevliga samtal. Många flummiga samtal dessutom.
På något konstigt sätt så handlade dagens korridor-samtal om sex

Meckii satt och frågade gång på gång om jag och älsklingen hade gjort det. (Vi har ju tydligen varit tillsammans såååå länge, enligt henne). Då sa jag att jag hade fått göra 3 aborter. Nej sa hon och vägrade tro mig. "Du tar ju p-piller" . Jaha? Man har ju pauser så att man ska ha mens, sa jag, men hon fortsatte att neka och började tjata igen.

Sanna verkade inte tycka om vårt samtal och verkade få en chock gång på gång. Men Meckii fortsatte envist.
Sen kom André invandrande. Då sa han att Meckii hade nästintil skrikit ut att hon och hennes älsking hade gjort det.

Resterande delen av är så flummigt så att det är inte lönt att skriva, för ni kommer inte förstå ändå.
Det handlade bland annat om när Meckii höll fast i Alices ben och Alices tår

Kommentarer
Skrivet av: Matilda

haha xD

...Skrivet: 2009-04-23 | Klockan: 20:48:59
Skrivet av: Anonym

hhahahha så jävla kul x'D ahahhaha

...Skrivet: 2009-04-27 | Klockan: 17:16:05
URL: http://meckii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback