SOS!

...... Skrivet: 2009-04-03 | Klockan: 17:46:01
Jag sitter här och försöker innerligt att försöka förstå KODNING! Men det är ju så grymt svårt! Det finns miljontals olika bokstavskombinationer som ska göra dittan och dattan, man jag fattar nada.
Designa din blogg, verkar vara en jättebra sida och jag förstår nästan allt denna killen skriver. Problemet är bara att jag inte hittar i kodmallen!!! Gaaah!

T.ex... På denna textraden kan du ändra din textfärg. *Chelinka letar* Nähä? Jag kan inte hitta den? Läste jag rätt? Ja, minsann, det gjorde jag. Men vart /(=%&¤R( är den då?!

Detta är jättejobbigt eftersom att jag verkligen försöker att lära mig detta med kodning så någon annan ska slippa göra det åt mig, men blir grymt frustrerad när jag inte hittar! Förstår inte hur folk kan detta (och hur jag kan tro att jag har en framtid som grafisk desiger?!).

Hjälp någon?

Kommentarer
Skrivet av: matildaaa

jag vet ev. hur man gör.

...Skrivet: 2009-04-03 | Klockan: 17:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback