Naglar

...... Skrivet: 2009-04-08 | Klockan: 20:09:55
Nu ska jag nog ta och klistra lite naglar. Ni vet sådana som man kan köpa lite överallt för typ 50kr.
Mina naglar ser nämligen hemska ut och jag orkar inte sitta och kallprata med någon nagelbyggare för flera hundra kronor. Och de man klistrar på sitter ju faktiskt inte helt dåligt heller ^^

Hehe, snacka om att försöka övertala sig själv! Men nu går jag, hejdå...


Eller kanske ska sitta en liten stund till..


Ska bara lägga in den här bilden också....

Kommentarer
Skrivet av: Jenny - tankar, foton & musik

hihi:D åh vilken häftig bild!

...Skrivet: 2009-04-08 | Klockan: 20:26:44
URL: http://penajs.blogg.se/
Skrivet av: Anna

Cool bild!



Är du prenumerant av min blogg och vill bli länkad imorgon så är det bara att slänga in en kommentar, skriv kort varför du gillar min blogg.



Jag har över 100 läsare som kommer se din länk!



Sov så gott!

...Skrivet: 2009-04-08 | Klockan: 23:32:47
URL: http://tresmating.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback