Lite kort om Malmö

...... Skrivet: 2009-04-09 | Klockan: 20:16:17
Här sitter jag i min ensamhet och äter glass.
Pojkvännen har åkt hem och de andra är lite var stans. Men det är bara jag hemma! Lite mysigt.

Som sagt har jag varit i Malmö idag. Grymt mycket folk. Det var något som vi konstaterade när vi kom dit.

Det råder konstant brist på parkeringar

Minst 50% av dem som gick på gatorna pratade danska.

Vissa skäms inte för att ha fingret i näsan mitt på gatan.
 Dom försöker renovera hela staden samtidigt


Sen när blev Malmö dansk? Eller är det så att det bara världens turist ställe för det danska folket? Who knows, who knows



Ni är några små gnällspikar! Ett litet slarv fel från min sida och världen går under eller?
Jag sitter i mörker och ser knappt tangetbordet. Du ska vara glad att det åtminståne är rätt bokstäver med! 

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

hur vet? ska nog vara vem vet?

...Skrivet: 2009-04-09 | Klockan: 20:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback