Kreativitet?

...... Skrivet: 2009-04-27 | Klockan: 20:55:10

Meckii har nog brist på kreativitet när det kommer till skrivande och bloggande.
Det är inte sällan som det ligger en direktlänk till mig! Oftast står det också "Jag orkar inte skriva om det, så jag länkar till Chelinka för hon har redan gjort det!"

Snacka om att bli utnyttjad till det maximala! Visst, det gör inte mig något. Men det hade varit kul med en annan åsikt ibland! Det är lite tråkigt att bli hänvisad till sin egen blogg ;)


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

men det är ju kul :O Och mycket enklare för då sparar jag BETYDLIGT mer energi påa tt bara länka till dig än att skriva hela grejen... Tänk dom som tvingas läsa det två gånger, also dom som läser både din&min, typ, Diva&törnis?, men de behöver dom itne eftersom att dom redan läst det hos dig och då tycker dom att det är mycket enklare :D

...Skrivet: 2009-04-27 | Klockan: 23:02:04
URL: http://meckii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback