Jippie! Jag fick G!!

...... Skrivet: 2009-04-03 | Klockan: 18:54:53
Jag fick G på Np hörförståelse i spanska! Hurra hurra! Jag blev klart överlycklig över detta G, speciellt eftersom att jag kom lite sent och hörde inte ens hela. Yay! (Spanska låter som ordspya, bara så ni vet)
Men dock gick inte läsförståelsen inte lika bra. Blir lätt underkänd på den! Fatta nada och gissade på de frågor som jag skrev på. (Skrev faktiskt på de flesta, så vi får hoppas)

Men de andra proven har det gått ganska bra på ändå. I engelska fick jag VG + på hör och läsförståelsen. Det samlade betyget i svenska blev också VG. Vilket jag faktiskt är ganska stolt över (även om många fick bättre än mig). Förhoppningsvis kan detta också hjälpa till att höja mina betyg. Engelskan då, svenska har jag redan VG, hur det nu gick till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback