Jaha

...... Skrivet: 2009-04-08 | Klockan: 18:11:16

Jag har blivit klippt idag (alltså, en bit av mitt hår har blivit avklippt). 
Visar stolt upp min nya frisyr för min älskade pojkvän, "du ser konstig ut". Jaha? Liksom tack, jag älskar dig också.
Kommer hem, "du ser ut som en kille" säger lillasyster 1. "Vad fult" säger lillasyster 2. 

Ehh...   Tack för det positiva stödet!



Mamma kom in sen och sa att jag var jättesöt.
Men det liksom måste hon, hon är ju min mamma. Det är ju hennes jobb


Kommentarer
Skrivet av: Matilda

haha shysst xD

...Skrivet: 2009-04-08 | Klockan: 18:34:53
Skrivet av: Anonym

lägg upp bild!

...Skrivet: 2009-04-10 | Klockan: 18:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback