Handla mera

...... Skrivet: 2009-04-13 | Klockan: 16:10:06
Vad tycker ni det är roligast att gå och titta på i affärer? Är det tröjor, byxor, eller något annat klädesplagg? Eller det kanske inte ens är ett plagg, utan mobiltelefoner, böcker eller något annat?

Själv tycker jag att underkläder är så roligt man kan ha det nästan.
Underkläder är ju något av det viktigaste man kan ha på sig (enligt mig), om inte underkläderna sitter bra på, gör ju med största chans inte kläderna man har utan på det heller. T.ex. om man har en förliten BH på sig, den trycker upp brösten under hakan och hotar med att trilla ut vilken sekund som helst, om man sedan trycker på sig en tröja som sedan är lite tajt. Då ser man ju ut som en wannabe Pamela Anderson.
Och hur skönt är det att gå med en för liten bh?

Därför tycker jag att det är det viktigaste och roligaste att köpa, men vad tycker ni?

Kommentarer
Skrivet av: matilda

jag vet inte :P typ danskläder (a) det är kul att köpa krimskrams också :P

...Skrivet: 2009-04-13 | Klockan: 19:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback