Kommande vecka

...... Skrivet: 2011-02-27 | Klockan: 10:33:01
♥ Måndag: Allt ser ut som vanligt, streetdance på kvällen!

♥ Tisdag: Samma här, en helt vanlig tisdag.

♥ Onsdag: Jag behöver inte sätta min fot i skolan! Först ett besök hos ryggakuten och sedan lite (bond-style) hemliga uppdrag!

♥ Torsdag: Två svenska lektioner och sedan är jag fri att gå (12.00)! Har förhoppningsvis en fotografering inbokad på eftermiddagen!

♥ Fredag: Sovmorgon till 11.50! Därefter natur-prov och idrott. Sedan dags att tjäna pengar.

♥ Lördag: Ledig! Ska fira en klasskamrat som fyller 18.

♥ Söndag: Jag hoppar in och jobbar för en arbetskamrat (mer pengar till mig, mohahah).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback