Istället för att plugga

...... Skrivet: 2011-02-28 | Klockan: 21:22:04

När vaknade du imorse?
- 05.58 av att mamma ringde och väckte mig.

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
- NOOOOOOOOOOOOOO.

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
- Nej, är mycket snällare än så.

Vilket humör är du på?
- småledsen/deppig.

Vad har du på dig just nu?
- Pyjamasbyxor och linne.


Har du ont någonstans?
- Smått i ryggen och lite huvudvärk.

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
- Usch, ingenting helst.

Hur mycket var din senaste lön på?
- Ungefär 2000kr mer än vad jag brukar få.

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
- Handlade på McDonalds.

Vilken var den första hemsidan du gick in på på Internet?
- Facebook. Spännande va?

Vad ska du göra idag och ikväll?
- Ta mig i kragen och plugga lite (buhu, vill inte).

Vilken är den första låten du sätter på idag?
- Jag gick och lyssnade på Stop and Stare med The Baseballs imorse.

Varför ska man läsa din blogg?
- För att man gillar den?

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
- Var jättearg för att jag inte kunde ladda upp bilder.

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
- Jag fick ingen idag = Nobody likes me :(.

När fotade något senast, och vad?
- Jag fotade innan idag och det blev klonbilder av det.

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
- Jag la pengar på mat, food.

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
- Min vägg och mitt skrivbord.

Vad tror du att klockan är?
- 21.28.

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
- Varför finns det svält? Kan någon svara på det?.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback