Peruker

...... Skrivet: 2009-10-10 | Klockan: 22:27:37
Jag är den typen som ena dagen vill ha det där sagoblonda håret och andra vill jag ha det svart med många färgade slingor i. Då kanske en peruk är alternativet? För det hade ju blivit väldigt dyrt och varit extremt slitsamt på håret att färga det från dag till dag.

Men peruker kan vara extremt dyra. Då kan man kolla in på buttericks.se och hitta lite roliga peruker.
Dessa två gillar jag mest just nu.

 

Anledningen att jag gillar dessa två är långa (saknar mitt egna långa svall ju) och jag gillar färgerna. Blond har jag ju varit en gång i tiden, men då var mitt hår så kort så att min pojkvän hade längre hår än mig ett tag! Det röda är något som jag alltid har viljat prova! Ska man köpa en sådan här som ligger på 300-lappen eller ska man kanske gå och få hårförlängningar i sydda av en frisör?

Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback