*Trumvirrvel*

...... Skrivet: 2009-05-05 | Klockan: 18:16:35
Nu är det dags för allas favoritinlägg! Musikalinlägget! Wow, yeeaah!

Återigen har dagens höjdpunkt varit musikalrepet! Tyvärr åkte lite av vår fame tid, men det gör inget. Lite dansade blev det ändå. Sen körde vi från där vi slutade, från slutet av scen 17. Lyckliga jag, fick bara vara med i en scen. Da stabbing scen. Ja, ni hörde rätt.

Jag ska inte bara slå mitt barn, utan jag ska också knivhota hans biologiska mamma!

Få verkligen inte hoppas att folk tror att jag är så när dom lämnar aulan! Men i alla fall.
Denna scenen kräver så äckligt mycket energi. Men det krävs när man ska vara äckligt läskig. Först ska jag vandra omkring i deras "hus" och prata, vara obehaglig. I korta drag ska jag skylla mitt livs misslyckanden på henne. "Du har förstör mitt liv, men du ska inte få förstöra Edward!"  Sedan ska jag rusa mot Alice med en kniv. Då ska hon trycka ner mig på golvet och ta den ifrån mig (det är en konst att göra utan att ett headset ryker!)

Tyvärr så infann sig ingen kniv idag så mitt mordvapen fick bli en slev!
Jag : Vi har ingen kniv?
Alice: Jag har en slev!
Haha, det är estethumor.

Om ni någon gång ser mig vandra ner för gatan med en slev i handen så, AKTA! Man vet aldrig när jag kommer slå till igen!

Kommentarer
Skrivet av: MecKii

HAHAHAHHAHA DET KOMMER JAG IHÅG!! XD HAHAHAHHA XD

...Skrivet: 2010-09-30 | Klockan: 22:43:33
URL: http://meckii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback