Bal-/ och avslutningsklänning köpt

...... Skrivet: 2009-05-17 | Klockan: 19:33:11
Klänningen är köpt!
Nu har jag spänderat totalt 914kr på en klänning som förväntas kommma på fredag kommande vecka. Spännande.
Klänningen är köpt från en internet sida som heter asos som är en engelsk sida. Nu får man hoppas att den passar också, (har stått och mätt och haft mig och tittat i storleksguiden) annars blir det ju lite trist.

Är lite orolig att axelbanden ska vara lite långa, men de kan man ju sy in. Hoppas förövrigt att storleken blev rätt, fick size 12, vilket motsvarar M. Har i vanliga fall xs och s.
Men man får ju gå efter där klänningen sitter åt som mest. Och då blev det M.

Så nu sitter jag här och hoppas på det bästa. Kom på en annan sak också, jag kommer ha en ganska unik klänning.
Det är ganska många som kommer köpa sina på Gina Tricot och liknande ställen.
Men inte Chelinka, inte. Hon köper klänning från England.



Har redan ett par skor som jag kan ha till.
Oh, jag kommer vara så snygg.

Kommentarer
Skrivet av: Matilda

Den var fin :)

...Skrivet: 2009-05-17 | Klockan: 20:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback