Dagens

...... Skrivet: 2009-05-27 | Klockan: 16:09:11

Dagens yay!
Sovmorgon säger man ju inte nej till! Även om jag inte sov längre än till halv sju, så blev denna väl utnyttjad. Riktigt tog mig tid att vakna, vilket inte händer så ofta.
Kören var också väldigt uppskattad. Man fick många skratt (åt andra och även åt mig själv, jättetäppt i näsan, lät konstigt) och de flesta var åt Albin, eller Abertina som han valde att kalla sig idag. Han stutsa rundor i musiksalen och "spelade" piano som Stevie Wonder. André dansade också runt en del och stod på stolar och sjöng.


Dagens nej!
Jag missade 2 poäng på EN uppgift på spanska provet. Därför så måste jag göra om hela provet. Dessutom så har vår spanska lärare inte koll på något alls. Frågade honom i mådags om vi skulle ha något muntligt nationella, eftersom att de andra grupperna skulle ha det senare i veckan. Nej sa han..
Idag så var det att vi skulle ha det någon gång nästa vecka. Raka besked hade inte varit fel!


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

haha Tack, ska hälsa från Alber-Tina ockcså ;)



Ja spanioren har NO koll! haha

...Skrivet: 2009-05-27 | Klockan: 16:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback