Twilight

...... Skrivet: 2009-05-22 | Klockan: 14:55:07
Usch, jag blir beroende av allt möjligt nu för tiden. Sitter och lyssnar på Tears of an angel, som är en av låtar na på New Moons soundtrack. Älskar den låten. Älskar böckerna i Twilight serien. Är mer eller mindre beroende av allt som har med Twilight att göra.

Men nu tänker säkert Meckii att det är jag inte alls, att jag inte samlar på några plancher o.s.v. Men jag läser faktiskt om böckerna hela tiden. Drömmer mig bort i en värld av vampyrer och evig kärlek. Ganska trevligt.
Hjärtat slår fortfarande några extra slag när James är så grymt nära på att ta Bellas liv, vilket får mig att känna mig ganska löjlig. Men det struntar jag fullkomligt i.

Jag ♥ Twilight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback