Till min son

...... Skrivet: 2009-05-24 | Klockan: 14:22:45
André, du är som en liten kurator ibland. Men en mycket bra sådan. En sådan som bara sitter och lyssnar när man behöver spy av sig lite. Kommer med bra åstikter utan att försöka trycka dem på en, så som en del andra kuratorer gör.
Bara lyssnar och sedan säger din åsikt om saken.

Om vi nu skulle tappa kontakten under sommaren, kommer jag leta upp dig och mosa dig mot en sten. Så HA!
Våga tappa kontakten med mig nu då, om du törs!!

Mohahahahhahaa!! ♥

Kommentarer
Skrivet av: Andrétörnkvist

Haha, som sagt! Vågar gör jag! Men jag skulle aldrig göra de!! Då skulle jag gett mig själv dödsstraff! älskar dig mamma! <3

...Skrivet: 2009-05-24 | Klockan: 14:27:08
Skrivet av: Hanna

Tack så mycket, din är också jättefin :)

Håller på att finslipa det sista på min, känns som att man aldrig blir klar, hehe :) Men snart så.

...Skrivet: 2009-05-24 | Klockan: 15:21:51
URL: http://hannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback