Im god

...... Skrivet: 2009-05-04 | Klockan: 08:19:43
Nu ska jag snart till skolan. Suck och stön.
Det är en sådan dag man vill stanna i sängen och glömma allt vad skola heter. Finns säkert fler som håller med mig.

Förresten, ni vet det inlägget jag skrev om vädret? (finns här) Bara några minuter efter att jag hade skrivit de inlägget så började det att regna! Power to me. Sånt är det inte alla som kan. Ibland är man gud.
Det regnar även nu och har gjort det hela natten. Så det har jag legat och lyssnat på större delar av natten. (Konstigt att jag är trött jämt, sover ju aldrig)

Förresten så är vi lediga på torsdagen. Men på fredgaen ska man dit igen. Känns lite onödigt, istället för att vara ledig på fredagen? Men ja,ja. Man får vara glad för det man får. Det är ju inte många hela veckor kvar. Snart är det ju inte mycket plugg kvar heller. Snart är det sommarlov.

Gaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback