Besviken

...... Skrivet: 2009-05-07 | Klockan: 17:54:52
Ja, jag är besviken. Såg fram emot att se en dansföreställning denna kväll, men känner mig dock inte något kry. Stressen har tagit överhand och fått mig att må allmänt dåligt.

Stressen kommer bland annat från skolarbete och musikal. Det är allt annat än lätt  att både hinna med skolarbetet (prov, läxor, redovisningar med mera) och musikalrepen (lära in repliker, sånger och agera). 

Nu har alltså stressen hunnit ikapp mig och långsamt tagit ett hårt grepp om mig. Så jag är jättebesviken. Såg verkligen fram emot kvällens föreställning, men nu blir det inget av detta. 

Men nu ska jag skicka bilder, och träna till morgondagens prov.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback