Snart

...... Skrivet: 2009-07-27 | Klockan: 17:30:41
Så nu är det bara en dag kvar och sedan åker jag! Idag har man fixat både det ena och det andra. Växlat pengar och köpt underkläder. Men mitt paket har fortfarande inte kommit! Kommer det inte imorgon så blir det lite kris. Det är kläder som jag har enbart köpt för att ha i Spanien och kommer det inte imorgon så vet jag inte vad jag gör.
Det som är kvar att göra nu är;                                                                       




→ Skriva packlista

→ Packa

→ Städa mitt rum


Städa är något som jag inte orkar egentligen. Men hur skönt är det inte sen att komma hem till ett nystädat rum? Speciellt eftersom att vi kommer hem ganska sent. Skönt att komma hem och att det inte ligger något på golvet och att sängen är bäddad och hela kittet. Visst är det alltid skönt med ett nystädat rum, men det är extra skönt när man har varit borta ett tag. Det är man väl inte ensam om att tycka?

Kommentarer
Skrivet av: linnea

Hoppas ni får de jätte trevligt i spanien :) och att paketet kommer.

...Skrivet: 2009-07-27 | Klockan: 18:36:41
URL: http://klingkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback