Anna Nicole Smith

...... Skrivet: 2009-07-20 | Klockan: 11:48:15

Någon som såg filmen om Anna Nicole Smith igår? Jag såg den i alla fall och kan inte riktigt säga vad jag tyckte om den. Den var ju inte sådär jättebra, men den var intressant att se på. Måste nog erkänna att jag blev lite ledsen att se på den med, att det kan gå så långt ut för för en människa.

Filmen börjar med att hennes spöke stannar utanför vad som var hennes hus när hon var 17år gammal. Redan då var hon singelmamma till sin 1åriga son Daniel och drömde att bli lika stor som Marilyn Monroe. Där efter får man följa henne genom hennes korta liv som strippa, playboy, sprit- och drogmissbrukare och rättgångar fram till hennes död.

Någon dag efter att hennes dotter föds dör hennes 20åriga son i sjukrummet där hon vilar sig efter förlossningen. Sonens död tar henne så hårt att hon året senare avled i sitt hem.



Som tidigare sagt så tyckte jag att filmen var ganska sorglig. Man kunde riktigt se hur hon förstörde sig själv med droger och sprit och när sedan hennes son, som var hennes glädje och stolthet, dog så slog det henne som en hög med tegel.
Det var så sorgligt att han kunde se henne förfalla från den ena stunden från den andra. Att hon fortsatte dricka och tömma den ena pillerbruken efter den andra. Som jag nämde tidigare var inte filmen sådär jättebra, men den är intressant och man får sig lite av en tankeställare när man ser den. Varför gick det ut för henne? Var det hon själv som valde sprit och piller som tröst, eller var det någon som gav det till henne?

Jag tycker att det är en film som man bör se. Eftersom att det ger en annan syn på kändisarnas glamorösa liv, som vi inte får se i media förrän det är försent.

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

jag är så arg för att jag maissade den

...Skrivet: 2009-07-20 | Klockan: 11:53:31
URL: http://minnahokka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback