Resetankar

...... Skrivet: 2009-07-27 | Klockan: 20:08:20

Jag orkar verkligen inte städa. Är så trött i huvudet så jag vet inte vad. Men jag måste väl. Packat har jag i alla fall gjort, det ska bara hittas en lämplig väska och sen är det klart. Har också letat upp rätt tåg som vi ska ta, avgår 10.10 från knutpunkten och då är vi framme strax före 11.30  i Kastrup.

Usch, där är så mycket man ska tänka på. Hur mycket man ska ta med sig, om man kommer använda allt och om pengarna kommer räcka. Sen är ju frågan hur man ska roa sig på tåget/planet. Resan med tåg är över en timme lång (en timme och en kvart) och sedan med flygplan tar runt tre timmar. Dessutom har jag aldrig flygt innan och måste väl erkänna att jag är smått nervös över det.
Men det går nog bra, det är säkrare att flyga än att åka bil.

Men vad ska jag då underhålla mig med? Den totala resetiden blir ju cirka fyra timmar och man kan ju inte bara sitta och stirra hela tiden. Min bok som jag läser och tycker jättemycket om är nästan slut och jag har verkligen verkligen försökt att låta bli den, men den är ju så bra! Och fotografera känns som någonting som inte är speciellt lämpligt att göra på ett flygplan.

Någon som har ett bra förslag på vad man kan underhålla sig själv med?


Kommentarer
Skrivet av: Hanna

Tack :) Tänkte att den kanske blev lite för rörig först, men man vänjer väl sig ^^

...Skrivet: 2009-07-27 | Klockan: 20:35:56
URL: http://hannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback